Strokovna žirija
Miko Jaakkola
Režiral je več kot 50 uprizoritev za različna finska gledališča, med drugim za Mestno gledališče v Oulu, Finsko nacionalno gledališče, Mikkeli Theatre in Mestno gledališče Kotka. Med letoma 2009 in 2015 je bil direktor Mestnega gledališča Kajaani, pred tem, med letoma 2004 in 2008, pa direktor gledališča Takomo. Je eden izmed ustanoviteljev gledališča Kallio in njegovega naslednika, Gledališkega raziskovalnega centra. Leta 2002 je prejel državno nagrado za gledališko ustvarjanje in za ustvarjanje v gledališkem raziskovalnem centru. V letu 2011 je prejel nagrado finske zveze gledaliških režiserjev za najboljšega režiserja leta. Od leta 2015 je eden izmed treh umetniških direktorjev gledališkega festivala Tampere.
Milan Mađarev
Dramaturg, teatrolog in režiser, leta 1998 je magistriral na Fakulteti dramskih umetnosti v Beogradu, nekaj let pozneje pa na Akademiji dramskih umetnosti v Beogradu doktoriral. V sezoni 1995/1996 je bil umetniški direktor Gledališča Zorana Radmilovića v Zaječarju. Pisal je o gledališču za Radio Beograd 2, RTS TV Beograd, Danas, Glas javnosti, Ludus, Orchestra, Pozorište i Scena, Maska, Večer itd. Je eden od avtorjev Kronike Bitefa v redakciji kulture RTS in umetniških večerov, posvečenih N. Koljadi in J. Nadju. Je avtor številnih dramatizacij in adaptacij tekstov, ki so bili izvedeni v redakciji dramskega programa Radia Beograd.
Simona Semenič
Diplomirala je iz dramaturgije (UL AGRFT). Je dobitnica treh Grumovih nagrad, in sicer za besedila 5fantkov.si (2008), 24ur (2006) in sedem kuharic, štirje soldati in tri sofije (2014). Njena besedila so prevedena v dvanajst jezikov in uprizorjena v več evropskih državah, v ZDA in tudi na Bližnjem vzhodu, v nekaterih državah tudi objavljena. Uprizoritve njenih besedil so prejele več nagrad v Sloveniji in tujini. Piše, režira in nastopa v avtobiografskih performansih, kot so 9 lahkih komadov (z umetniško skupino Preglej), Jaz, žrtev., Še me dej, 43 srečnih koncev (z umetniško skupino Preglej), Kapelj in Semenič v sestavljanju, Semenič in Bulc naprodaj in Drugič. S svojimi performansi je gostovala na številnih festivalih doma in v tujini. Med letoma 2005 in 2013 je vodila iniciativo Preglej, med letoma 2007 in 2010 je vodila društvo Gledališče Glej, od leta 2006 vodi tudi Kulturno društvo Integrali.
Maja Šorli
Na Filozofski fakulteti v Ljubljani je diplomirala iz psihologije in študirala še dramaturgijo; študij na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo je zaključila z doktorsko disertacijo leta 2011. Med letoma 2007 in 2011 je bila zaposlena kot mlada raziskovalka na UL AGRFT. Dela kot raziskovalka ter avtorica strokovnih in umetniških gledaliških besedil, dramaturginja, scenaristka, pedagoginja in ustvarjalka v intermedijskih umetnostih. Souredila je dva zbornika, Hibridni prostori umetnosti (UL ARGFT in MASKA, 2012) in Dinamika sprememb v slovenskem gledališču 20. stoletja (UL ARGFT in MASKA, 2010). Leta 2014 je v zbirki Knjižnica MGL izšla njeno delo Slovenska postdramska pomlad, od leta 2014 je odgovorna urednica revije Amfiteater. V letu 2014 je delala pri projektu raziskovanja občinstva v Angliji (Royal Central School of Speech & Drama, University of London). Je članica mednarodne gledališkoraziskovalne skupine STEP.
Uroš Trefalt
Študiral je režijo in dramaturgijo na Akademiji lepih umetnosti v Pragi (DAMU) in leta 1990 pridobil naslov magister. 1993. je kot Fulbrightov štipendist opravljal doktorski študij na univerzah NYU in CUNY v New Yorku. Režiral je več kot 20 gledaliških predstav v Pragi, Kranju, Ljubljani, New Yorku, Charleville-Mézièresu in Nitri. Leta 1993 je napisal knjigo Osnove lutkovne režije, kot glavni urednik je štiri leta vodil postopek izdaje strokovne lutkovne revije Lutka. Izdal in uredil je slovenski prevod knjige Zgodovina evropskega lutkarstva. V devetdesetih letih je predaval o sinkretičnem gledališču na Univerzi Columbia v New Yorku. Od leta 1997 ustvarja kot režiser, scenarist, urednik in umetniški direktor televizijskega dizajna. Poučuje na filmski šoli FAMU v Pragi. Je član pripravnega odbora pri Promax/BDA Europe in sodelavec pri Anifestu. V zadnjih letih je prejemnik različnih mednarodnih priznanj na festivalih po svetu.